About بیماری زونا عصبی

Wiki Article

عفونت اندام‌های داخلی از جمله مجاری گوارشی (معده و روده)، ریه‌ها و مغز (انسفالیت)

اگر بیماری زونا در ماه‌های اول دوره بارداری اتفاق بیفتد، می‌تواند به جنین آسیب برساند، اما خوشبختانه این اتفاق خیلی به ندرت پیش می‌آید.

اگر اسرائیل دسترسی کامل زمینی به غزه را بدهد و تحویل تجهیزات امدادی را از طریق بندر باری مدرن در اشدود که با خودرو تنها حدود نیم ساعت با شمال نوار غزه فاصله دارد، تسریع کند، نیازی به هیچ کدام از این موارد نخواهد بود.

حوله ‌ای را در آب سرد فرو برده و بعد از آبكشی روی ناحیه صدمه دیده قرار دهید. هر چه آب خنك ‌تر باشد احساس بهتری خواهید داشت.

به وجود آمدن درد و ضایعات اضافی در نزدیکی چشم، که در صورت عدم درمان باعث آسیب دائمی به چشم می‌شود.

از آنجا که خطر بروز عوارض جانبی شدید ناشی از بیماری زونا در افراد مسن خیلی بیشتر است، می‌توان برای افراد با سن بالاتر از ۶۰ سال از واکسن زونا استفاده کرد. این واکسن خطر بروز زونا را تا ۵۰% کاهش می‌دهد.

زونا به احتمال کم باعث بروز عوارض در خود فرد می‌شود، اما هنوز هم می‌تواند ناخوشایند و دردناک باشد. توصیه می‌شود فرد در صورت بروز ورم و تاول در دوران حاملگی، فوراً به پزشک مراجعه کند.

در بعضی از افراد، درد زونا پس از بهبودی تاول‌ها نیز ادامه پیدا می‌کند که این عارضه به عنوان نورالژی بعد از درمان شناخته می‌شود‌.

آسیکلوویر( زوویراکس)-فامسیکلوویر-والاسیکلوویر (والترکس)

* درد روی‌ قفسه‌ سینه، صورت، یا درد سوزشی‌ در پوست‌ شكم‌ بر حسب‌ ناحیه ‌ای‌ كه‌ گرفتار شده‌ است‌.

او گفت که متحدان کشورش در سراسر جهان ازاین هدف استراتژیک اسرائیل حمایت کردند. وقتی به بسیاری از دوستان اسرائیل، از جمله جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا اشاره کردم که درمان بیماری زونا از نحوه جنگ اسرائیل خوششان نمی‌آید، آقای برکات بی‌پرده شد.

تنوع بی نظیر گوشی موبایل ولپ تاپ رو اینجا ببین و راحت بخر

بلاگری؟طوری که میخوای دیده نشدی؟کلیک کن پیجتو میلیونی کن

رویای چشمان رنگی به حقیقت می‌پیوندد؛ بررسی روش‌های جراحی تغییر رنگ چشم

Report this wiki page